2011/01/13

a very random post full of very random photos

 new clothes I got for free or with a huge sale/ nové oblečení, které jsem dostala zadarmo nebo s velkou slevou


a shoe with a corset!/ bota s korzetem!


my awesome today's breakfast/ má skvělá dnešní snídaně


 and even more awesome dinner/ a ještě úžasnější večeře


 my skirt is matching up with my socks (almost), how awesome is that?/ moje sukně ladí s ponožkama!! (skoro)


have you ever tried karaoke? I had no idea it's such fun!/ zkusili jste někdy karaoke? netušila jsem, že je to taková zábava :)


a sweater bird says hi to you!/ svetrový ptáček vás zdraví :D



46 comments:

  1. naprosto parádní kousky, snídaně vypadá strašně lahodně, večeře ještě víc (jestli to jsou rýžové nudle, tak ty já miluju uplně ze všeho nejvíc!), karaoke uplně miluju a ta poslední fotka! jsi kouzelná :)

    ReplyDelete
  2. Svetrový ptáček je kulišák

    ReplyDelete
  3. Karaoke je hrozná sranda :D Ale teda to je hrůza, u takovýhle článků vždycky dostanu děsnej hlad! :D Hezké fotky!

    ReplyDelete
  4. botky by sa mi určite páčili najviac keby som ich videla viac :D mnaam a ta vecera vyzera úžasne !

    ReplyDelete
  5. uvaříš mi někdy?:D

    ReplyDelete
  6. super post!:) ten svetr je boží a ještě víc ta pletená sukně, podobnou se chystám vyrobit ;) snad se mi povede aspoň z půlky krásná jak je ta tvoje :) mmm na tvoji večeři mám chuť :P to jsou skleněné nudle? ty miluju!

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. nádherné fotky,úžasná sukňa a to jedlo už ani nehovorím ...

    ReplyDelete
  8. to je sladký, ta sukně s ponožkama :))

    ReplyDelete
  9. aaa dekuju Bee! :* jsou to ryzove nudle, to nejjednodussi co muze byt :))

    Dania: no to on je :D a jeho identicti ptaci sourozenci jakbysmet :))

    T.: dekuju a promin! :D

    Barbara: diky moc!

    Patty: ale to by nevynikl jejich korzet :D byla uzasna! a mimochodem dik za tu radu s fimem, ale stejne to asi zkusim, co ten dratek vydrzi :D

    coookies: no klidne si me muzes najmout jako kucharku, me to bavi :))...a kdyz varim jen pro sebe, tak mam problem, ze snim vsechno aby nic nezbylo (v tomhle pripade pul kila kurete :D)

    Joll: dekuju, snad o ni udelam v blizke dobe samostatny post, zaslouzi si to :)) a sklenene nudle jsou vazne idealni priloha ;)

    Nina: dekuju moooc!

    fashion-de-lampion: :D jen skoda, ze to nikdo venku neuvidi!

    ReplyDelete
  10. Marmeláádka to je moje:)yumm a tá fialová košielka vypadá krásne

    ReplyDelete
  11. opravila bych to na: a very random post full of very beautiful photos!!:))

    ReplyDelete
  12. ty tvoje fotky jsou vždycky tak krásný:) se pak vždycky ještě hodinu usmívám:) merci, za to že bloguješ;)

    ReplyDelete
  13. Moooc se mi líbí ta béžová košile na první fotce!! A ta snídaně a večeře, a všechno vlastně. Super post :)

    ReplyDelete
  14. Poslední fotka je pěkná:) Hezký svetr!

    líbám xxx

    ReplyDelete
  15. miluju karaoke a tvoje vecere vypada uchvatne...achhh

    ReplyDelete
  16. večeře vypadá úžasně, proti tomu je moje houska s taveňákem óbrovská nůda:D:D

    ReplyDelete
  17. jů, tu sukni si píšu na seznam nejvíc chtěných věcí, je skvělá!
    (asi se naučím plést. nemůžu bez ní žít)

    ReplyDelete
  18. Veronica: diky!

    Lotta: ja jsem momentalne na marmelade zavisla :)

    myraspberrylife: no to nevim, ale dekuju pekne :))

    Petra: jee to je tak mily! zvlast ted kdyz mam takovou malou blogerskou krizi... vazne, dekuju hrozne moc.

    Ejvi: :D dekujuu!

    Červené rty: ptacci maji radost a dekujou ti :))

    Jane: myslim, ze kdybych umela aspon trosku zpivat, milovala bych to jeste vic. ale je to fakt sranda, i tak :)

    TinaRose: ja si takhle navarim jednou za uhersky rok, houska s tavenakem to u me taky jisti :D

    Vell: podobnou jsem videla v zare, prave podle ni mi byla tahle na prani zhotovena :)

    ReplyDelete
  19. Bezva fotky a ta poslední je úžasná! :) Jéjéjé ♥

    ReplyDelete
  20. uzasne kosele, dokonala suknicka :)a ten svetrik s vtacikom, waaau :)

    ReplyDelete
  21. Ta pletena sukna je proste skvela! A ta posledna fotka je velmi zlata! A teraz som hladna, diky!!! :D

    xx
    M.
    Join the giveaway and win Lauren Conrad´s Style book

    ReplyDelete
  22. Ách, úplně se nad tvýma fotkama roplývám.. jsou nádherný :) A poslední fotka je roztomilá :))

    ReplyDelete
  23. Ehm, mám sakra hlad. A ne že bych zrovna nesnědla talíř plný večeře!

    ReplyDelete
  24. teda pletená sukně to by mě nikdy nenapadlo ovšem na tobě vypadá skvěle! a mám teď hroznou chuť na kuřecí s nudlema! a poslední fotka se zdraícím ptáčkem je uplně rozkošná ♥

    ReplyDelete
  25. peknééé fotky :)
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. moc vam vsem dekuju! ani nevite, jakou mi vase komentare delaji radost.. ♥

    ReplyDelete
  27. super sukňa! :) btw, krásne vyzeráš na poslednej fotke ;)

    ReplyDelete
  28. vyřiď ptáčkovi, že taky pozdravuju :D
    a ta večeře... mňam.

    ReplyDelete
  29. rýžové nudle máme každou sobotu :D
    a ta snídaně opravdu vypadá lahodně..hned bych ti to snědla! :D

    ReplyDelete
  30. Very random photos jsou opravdu skvělé!!:)

    ReplyDelete
  31. Moc krásné fotky, příjemné na koukání. :)
    Ta sukýnka je úžásná, závidím Ti ji! :)
    Karaoke jsem zkusila. A zábava to tedy je, zvlášť, když neumím zpívat! :D

    ReplyDelete
  32. I like this skirt!!! You are beautiful!!

    My new blog: http://misslittlecm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. You are beautiful, your blog is beautiful, your photos are amazing!
    I Love This Blog!
    Kisses Fede.

    ReplyDelete
  34. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAchhh ta košile!!

    ReplyDelete
  35. Adorable pictures! I've never tried karaoke, nor am I willing to, hehe. I don't want to be kicked out of the place, you know.

    ReplyDelete
  36. nice pictures!

    http://thestrawberrycheesecakeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. krasne fotecky a moc krasny blog!
    Ja teda zpivat vubec neumim a strasne se stydim, ale karaoke jsem propadla hned po prvnich vterinach... je to uzasny! strasne me to bavi!

    http://frenkiesgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...