2011/01/06

sushi party!

can you imagine any better combination than amazing friends & home made sushi? :) I had my beloved canon 50/1,8 lens with me, so this post is going to be only about details :) and what about you, have you already tried your own home made sushi? well if you happen to be in Prague and want to try it, I can recommend a store called CIPA to you, you can buy all the special ingredients there. and it's much cheaper than in any other store!
napadá vás nějaká ještě lepší kombinace než skvělí kamarádi & domácí sushi? :) měla jsem s sebou můj milovaný objektiv canon 50/1,8, takže tento příspěvek bude o detailech :) a co vy, zkusili jste už vlastní home made sushi? nebo se chystáte? pokud ano, můžu vám doporučit prodejnu CIPA, kde se dají koupit všechny speciální ingredience. a navíc mnohem levněji, než v jakýchkoliv jiných super či hyper marketech ;)













45 comments:

  1. to vyzerá na obrovskú sušiseansu!

    ReplyDelete
  2. Mnam! Yami just re-opened after reconstruction. I have to go after reading this!

    ReplyDelete
  3. Fotky žeby som ich zjedla rovno aj s počítačom! Milujem sushi:)

    ReplyDelete
  4. to je nádhera! mám teď děsnou chuť na sushi! :)

    ReplyDelete
  5. aach miluju sushi!a uz nějakou dobu sháním sushi pro začátečníky což je takový balíček kde je kniha s recepty, pomůcky na výrobu a základní ingredience.. tu nevíš kde sehnat?:/

    ReplyDelete
  6. mmm .) vyzerá to výborne ! .)

    ReplyDelete
  7. Jé, ty fotky jsou ale dost dobrý! :) Líbí, líbí. Skvělý článek :P

    ReplyDelete
  8. wow looks delicious!
    i love sushii

    take a look at my blog please and maybe follow me also on bloglovin(!!!)
    i'M following you :)
    http://s-snowhite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Šikulové! Já jsem se k domácímu patlání ještě nikdy neodhodlala. Jinak na suši chodím nejradši do Dejvic do Sakury. Máš nějaké tipy na dobrý sushi restaurant?

    ReplyDelete
  10. mňam, to sushi vypadá nádherně. musím se taky naučit jak na to!

    ReplyDelete
  11. babô: to docela byla, na kazdeho vysla pulka talire :D

    Rachel: now I'm planning to visit a sushi bar "made in japan" and try their all you can eat :)

    Lotta: haha skoda ze to nejde!

    czech foreigner: to ja mela pri nahravani vsech tech fotek taky! z toho hodovani nezbyl ani kousek, leda wasabi a ryzovy ocet, fuj :D

    Joll Burr: hmm to nevim, po nicem takovem jsem se neshanela, ale podobne sety jsem vzdycky videla v luxoru na vaclavaku, tak se tam zkus poptat..

    eS: a nejen to tak vypada! ;)

    Lucy: diky moc!!!

    snoWhite: I love it too! thanks :)

    ReplyDelete
  12. Zbožńuju SUSHI i jeho ,,tvoření-vaření"! Možná jsem trochu narcis,ale už jsem v tom zběhlá :P
    http://slecna-balerinkova.blogspot.com/2010/11/iam-sushi-maker.html

    ReplyDelete
  13. Pet: moc mi chutnalo v sushi pointu na andelu, mela jsem tam jakesi uplne dokonale sushi s tavenakem (nebo to aspon tavenak pripominalo :)) a pak taky vyborne lososove a krevetove spizy, ty se uplne na jazyku rozplyvaly :D

    Vera Peara: neni to ani tak slozite, spis trochu vic casove narocne...ale stoji to za to!

    Slečna Balerínková: mas ho takove pekne baculate ;) sikulka!

    ReplyDelete
  14. you've made a perfect sushi!!! I love it...I should learn how to do...:)
    kiss

    http://chicneverland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. zuzi: no my jsme prave v sushi pointu moc spokojeni nebyli, přišlo nám to takové mdlé. (a měli hrozně slabý wasabi, já mám ráda,když člověka pořádně protáhne:D)

    ReplyDelete
  16. skveli kamaradi jsou super kombinace se vším. :)

    ReplyDelete
  17. Já měla sushi v životě jenom jednou, na ochutnání.. Ale ty jsi mě teď asi navnadila na druhou sushi zkušenost :D

    ReplyDelete
  18. Sarah Bianchi: thanks!! and yes, learn it, it's quite easy actually ;)

    Janka: bylo to vyborne :)

    Pet: vazne? ja z toho byla opravdu nadsena...tak mozna jsem mela stesti na vyber :)

    Jane: to je taky fakt :))

    Meg: ale bacha, sushi je silne navykove ;)

    ReplyDelete
  19. Super fotky. Hned bych si dala sushi! :) Můj bratr je milovník sushi a japonské kultury. Takže nám také občas udělá. A má na ty omáčky a wasabi speciální mističky. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Miluju sushi a to vaše vypadá skvěle!!!

    ReplyDelete
  21. Hmm, já jsem teda ještě sushi neměla možnost vyzkoušet a nějak se na to zatím ani nechystám :D. Já vím, neříkej "fuj", dokud jsi to neochutnala, ale nevypadá to vábně :D.

    No ale teda ty fotky jsou fakt super! To můj mobilní telefon fakt neumí :D.

    ReplyDelete
  22. hmmm mnamky.hned by som si dala.sushi som este nerobila ale rada by som sa to niekde naucila :D:)

    ReplyDelete
  23. tak teda po těhle fotkách bych si dala ale... mňam!

    ReplyDelete
  24. naprosto ti závidím.. dala bych si také.. :D mňami!

    ReplyDelete
  25. vyzerá to viac než zaujímavo :)) sushi som ešte nemala, rada by som ho však skúsila.. :)

    ReplyDelete
  26. Vypadá to úžasně! A fotky jsou super:)

    ReplyDelete
  27. Já neměla žádný sushi natož domácí :D

    ReplyDelete
  28. Mňam, vypadá to úžasně. Vůbec bych neřekla, že je to domácí sushi! To byl někdo moc šikovný.

    ReplyDelete
  29. ah sushi miluju,závidim :P

    ReplyDelete
  30. hmm..to vypadá báječně...domácí sushi je nejlepší..:)

    ReplyDelete
  31. Mám chuť na sushi a to domáce môže byť ešte lepšie ja som ho ešte nejedla (myslím domáce)

    www.fashion-paradis.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. všechno vypadá výborně :)

    ReplyDelete
  33. Opravdu nesnáším wasabi, je šílený brrrrrr. Ale líbí se mi fotky.

    líbám xxx

    ReplyDelete
  34. krásný fotky.. děláš mi chutě!! Taky už jsme takhle s kamarádkama kutily :).

    ReplyDelete
  35. ten foťák...foti uplne užasne!! :) niektoré vyzerajú uplne ako profi fotky, ako z kalendára alebo čo.. :)
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. yuummmmmmm! it looks absolutely delicious!!!

    http://style-coffee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. jojo, cca před rokem jsme měli takový podobný sushi sedánek s kamarádama. Nikdy bych nevěřila, že udělat sushi je tak jednoduché :)

    ReplyDelete
  38. Zuzi, these pics are mouth watering! Having been born in a Japanese family, I love sushi, naturally :P. Japanese food rocks! Not only sushi, everything else, all the different kinds of soup, all the "yakis" (yakimeshi, takoyaki, etc.) Aweee, I'm hungr again, damn!

    ReplyDelete
  39. milujem sushi, krasne vycarovane! :-)

    ReplyDelete
  40. dekuju vam vsem za vase krasne komentare, jste tak mili!

    ReplyDelete
  41. boze, milujem sushi :) keby mozem, tak ho jem kazdy den :) inak, uplne krasne sa Ti podarilo! ked som ho robila doma ja, tak sa mi jedna cast rozpadla :D


    dolcezuzka.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Miluju sushi! Už se těším, až si s kamarády taky uděláme nějakou sushi party :)

    ReplyDelete
  43. šikulka, chystám se na dělání sushi, ale nějak se k tomu pořád nemůžu dokopat - bojím se, aby moje sushi bylo vůbec poživatelný :D Jinak dost CHUŤOTVOŘÍCÍ fotky :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...