2011/01/31

my t-shirt says: follow me! :D

so if you are not one of my followers, you'd better listen to it! ;D  I'm wearing my current favourite shirt that cost me about 8 €, pants that a saleswoman told me to buy (I thought they were too tight for me) and a t-shirt that I brought as a souvenir from Milano :)
moje tričko říká: sledujte mě! tak pokud mezi mé followers nepatříte, raději ho poslechněte! ;D  na sobě mám svou aktuálně nejoblíbenější košili, která mě stála kolem dvou stovek, když jsem omylem zabloudila do Máje (nebo teda Mye :)), kalhoty, ke kterým mě přemluvila slečna prodavačka (protože mně přišlo, že jsou na mě moc úzké) a tričko, které jsem si dovezla jako suvenýr z Milána :)







a key of my heart, definitely :) / klíč od mého srdce, jak jinak :)

(F&F shirt, Bershka t-shirt, Camaieu faux leather pants, DIY ring & necklace)


46 comments:

  1. sekne ti to ;) a to tričko je super :DD

    ReplyDelete
  2. Bee dekuju! ja po tehlech fotkach mela pocit, ze nefotogenictejsi clovek neexistuje.. :)

    ReplyDelete
  3. jej, to tricko je skvele!! vynikajuca kupa! :-D

    xx
    M.

    ReplyDelete
  4. To tričko je super:)

    ReplyDelete
  5. Á už jsem se lekla že je to triko DIY a žes to nakreslila :D To se mi ulevilo, protože bych ti kreslířské schopnosti musela závidět :D

    ReplyDelete
  6. ja som si najprv uplne myslela že to si ty na ňom :-D
    super si. že nefotogenická?si mimo!

    ReplyDelete
  7. wuaaa..si skvela!! to triko ti asi ukradnem ;)

    ReplyDelete
  8. Tričko je na zožranie! :)
    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. To tričko je naprosto skvělé :) !!

    ReplyDelete
  10. tricko se mi z vasi chvaly zacalo cervenat!

    Tereza: hahaha to fakt ne :DD

    ReplyDelete
  11. pristane ti to zuzi ;)
    a to tričkooo, aj ja chceeem :D

    ReplyDelete
  12. na tej 6-tej fotke - odpadávam z teba- neskutočne krásna :)

    ReplyDelete
  13. dokonalý tričko! Nic netušícím kolemjdoucím může připadat obyčejné, ale pro bloggery to má speciální význam :D:D
    a pro tebe nejsou žádný kalhoty dost úzký ;)

    ReplyDelete
  14. love your tshirt!! very original!

    http://streetdressed.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Prý moc úzké? Ty kalhoty jsou dokonalé, strašně moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  16. krásne..pristane ti to...a perfektné fotky...

    ReplyDelete
  17. úžasný fotky! to triko je super:)
    nepotkalas v Miláně Chiaru? ste si děsně podobný(lichotka lichotivá!) .)

    ReplyDelete
  18. uuuuuh to triko je boží! a celé se mi to líbí!!!:)

    ReplyDelete
  19. parádníí fotky :) krásný prostředí a nemůžu si pomoct, ale kdybys měla nějaký šaty, byla by z Tebe hotová elfka :)

    super trííčo :)

    ReplyDelete
  20. Dneska už blog píše skoro každý, tak to třeba pochopí i lidé na ulici:D
    Krásné fotky, lesní vílo a díky za komentář:-*

    ReplyDelete
  21. krááásný fotky! ty jsi vílovská i v kalhotech triku a košili! :) a teda moc pěknejch kalhotech triku a košili!

    ReplyDelete
  22. Krásně dvojsmyslnej nápis :D
    A s těmi kalhotami si udělala dobře, protože ti skvěle sednou :)

    ReplyDelete
  23. Strašně ti to sluší. Ten klíček na krku je suprovej a ta košile ti strašně moc sluší ale to tobě všechno. :) kalhoty jsou super prostě skvělý! Fotky jsou úžasný prostě prfektní a není co dodat!! :)♥♥

    ReplyDelete
  24. TO TIRKO JE DOKONALÝ A PROSTĚ BEZVA!! :D :) NAŠTĚSTÍ TĚ SLEDUJI TAK SE HO NEMUSÍM BÁT :DD ♥

    ReplyDelete
  25. Ciao!!!!Stai benissimo vestita così!!!!Bello il blog...ti seguo!!!!Se ti va passa da me e seguimi!!!Kiss

    ReplyDelete
  26. Nice t-shirt!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. o to tricko chceeem!
    xx

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  28. Tie nohavice ti moc pristanú a predavačka spravila dobre, že ťa prehovorila :) Tá košeľa je veľmi pekná.

    ReplyDelete
  29. Skvělé tričko. :) Jsi moc krásná, máš strašně zajímavý obličej, takový nevšední. :)

    ReplyDelete
  30. Moc se mi to líbí! Všechno! Tričko dokonalý, košile fialová, čili taky dokonalá, a ty kalhoty ti seknou - nejspíš se mají poslouchat nejen maminky, paní učitelky a páni režiséři, ale i paní prodavačky :))

    Mimochodem, jaké to bylo v Milánu? Je to jedna z mých prázdninových alternativ, ale všichni mě odrazují, že tam vesměs nic moc není...

    ReplyDelete
  31. tričko je skvělé a košile ještě lepší :)
    Moc ti to šluší ;) a ty kalhoty ti také skvěle padnou:).

    ReplyDelete
  32. Ty jsi tak zvláštní a svá. Mám to tu moc ráda:)

    ReplyDelete
  33. Vždyt ty kalhoty ti padnou skvěle! Nevím, kdo jinej by je měl nosit, než ty :)
    A kamarádka má ÚPLNĚ STEJNOU košili, akorát z HM asi za pět stovek :D

    ReplyDelete
  34. Lola: dekuju! ale nedam :))

    Tamara: a ja jsem sem tuhle fotku ani nechtela dat, dekuju hrozne moc..!

    crazy pig: tak ono to ma vyznam i pro normalni lidi, proste za mnou pujdou :DD a o uzkosti kalhot bych polemizovala :D

    streetdressed: thank you!! I like original things :)

    Blanche: ty mi vzdycky tak lichotis :) dekujuu!

    Mrs.Betty Bubbles: dekuju moc :)

    TinaRose's: panejo, to uz slysim asi po treti :-o ale teda nevim jestli je na tom neco pravdy :) bohuzel nepotkala, i kdyz je pravda, ze jsem ji tam vyhlizela...hlavne kdyz jsem navstevovala ulice luxusnich butiku :D

    Joll Burr: dekuju moc!!

    Veju: saty budou hned jak se trochu otepli!

    Natali: dekuju vam, slecno navrharko ;)*

    Alice: jee vazne? no ja ted teda nevim, jestli se mi libi takova vili image :D

    Natali: z toho ma slecna na mem tricku velkou radost ;)

    Fashion Chalet: thanks a lot!

    Fredi: ja pak byla taky rada, ze me ta slecna presvedcila :)

    Lucy: haha, dekuju mockrat!

    The Pale A.: dik :D

    fashion: gracie mille!

    jozefina: thanks!

    jj: skoda, ze jsem nekoupila dve, kdybych vedela, jaky o nej bude zajem, mohla jsem o nej udelat giveaway :DD

    Bobiknannie: ja jsem nakonec byla taky rada :) dekuju!

    Dasdusha: pani, dekuju moc :)

    Meg: nojo, ale u prodavacek je riziko, ze ti to chteji hlavne prodat :) tak jsem si prave nebyla jista jak to mysli :D
    Milano me popravde moc nenadchlo, jako katedrala je nadherna, ale celkove to mesto...nevim, cekala jsem od nej trochu vic...ale v Italii jsou i jina krasna mesta, tak kdybys chtela nejake tipy, staci rict ;)

    Lucy: dekuju moc! :)

    Mia: hmm zvlastni a sva, to zni zajimave...ale jsem rada, ze se ti tu libi, tak to asi bude pozitivni :D

    Luci: no ony uz se trochu roztahly :)) vazne? tak to mam radost, ze jsem ji prvni neobjevila v tom haemku :)

    ReplyDelete
  35. posloucham tve triko a jdu te sledovat. naramne dobry blog!!! Julia

    ReplyDelete
  36. Fantastic Tshirt!!!!
    Can you follow each other? =)

    http://yumikontheworld.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...