2010/11/17

things that annoy me

maybe you won't agree with me, but that's ok :) here is my personal list of things that currently annoy me... don't take it too personally if you have a different opinion. world would be pretty boring if there was only one right point of view ;)
#1 starbucks in every other blog. what is so stylish about a photo of a plastic cup of coffee? if someone can answer me, I would be thrilled.
možná se vaše názory budou lišit, ale to je v pořádku :) tady je můj osobní seznam věcí, které mě v současné době rozčilují...neberte to příliš osobně, pokud máte jiný názor. svět by byl pěkně nudný, kdyby tu byl jen jeden správný pohled na věc :)
#1 starbucks v každém druhém blogu. co je tak stylového na fotce plastového kelímku s kafem? kdyby mi na to mohl někdo odpovědět, byla bych opravdu ráda.
(source)
#2 high heels on boys. maybe it's a future trend, but now I really can't stand it. actually I don't know if there's something more antisexy than a boy wearing heels.
#2 kluci na vysokých podpatkách. je možné, že to je budoucí trend, ale teď to nemůžu vystát. nejsem si jistá, jestli existuje ještě něco víc odpuzujícího, než kluk v podpatkách.
 (source)
#3 discussions about h&m showroom. it's interesting how some people know exactly who should be invited and who shouldn't.
#3 diskuze ohledně h&m showroomu. je zajímavé, jak někteří lidé vědí, kdo přesně by tam měl být pozván a kdo ne.

#4 kids who are trying to act like adults. play this video and you will see. and if anyone wants to know her whole (touching for sure) story with a sewing machine, you can find it here.
#4 děti, které se snaží chovat jako dospělí. pusťte si následující video a uvidíte. a pokud někoho zajímá celý její (zajisté dojemný) příběh se šicím strojem, můžete ho najít zde.


and what would your personal list look like? :)
a jak by vypadal váš osobní seznam? :)


51 comments:

  1. 1) tiež neviem čo je na plastovom kelímku, kávu nepijem, ale táto určite nie je ani najlepšia
    2) podpätky u mužov - jedine kapela KISS :D

    toť môj názor :)

    ReplyDelete
  2. to video je tak "AMAZING" (řečeno jejím pisklavým hláskem), že by dívčina zasloužila kopanec do zadku a minimálně zakázat večerníček :D

    ReplyDelete
  3. súhlasím s tebou a z toho dieťaťa je mi fakt zle jej rodičia by ju mali niekam zavrieť :D

    ReplyDelete
  4. starbucks, no, kafe je výborný, ale taky nevím, proč má někdo potřebu fotit se s kelímkem, možná je to tím, že u nás je to pro většinu stále "sváteční" událost..

    zrovna u Bryanboye bych ty podpatky tolerovala, ale také se mi to moc nelíbí..

    diskuze o showroomu už mě také vyčerpává..

    nejradši bych tu holku polila studenou vodou..

    ReplyDelete
  5. ježiš to dítě mě vytáčí jak se vyjadřuje :D aaaa
    hmm kávu ze Starbucks jsem nikdy nepila ani po tom nijak netoužím a už vůbec mi na tom nepřijde nic extra stylového..
    chlapi v podpatkách, tak to je děs..
    a o H&M se zrovna nezajímám..
    asi mě momentálně nic nevytáčí, jsem spokojený člověk :)

    http://jollburrfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. :DD myslím že můj osobní seznam by vypadal dost podobně. a ta holčička je opravdu děsivá..

    ReplyDelete
  7. Chvílema jsem si říkala, že jestli ta dívčina ještě jednou řekne "like" tak rozbiju obrazovku...(ale můj milý Mac je mi na to moc drahý) :D

    Jojo...máš úplnou pravdu... :)

    ReplyDelete
  8. I deffinetly agree with you. Especially for Sturbucks, I really don't get it what is so special abou a plastic cup of cofee, for high heels on boys, I saw it for the first time on Lady Gaga's concert when a singer of Semi Precious Weapons had it. It was disgusting! And for H&M showroom, well, I didn't see discussions anywhere but I assumed someone will discuss sbout who was invited and who wasn't.

    ReplyDelete
  9. Souhlasím hlavně s těmi podpatky u mužů ... svět se zbláznil ?

    ReplyDelete
  10. plastové kelímky mám rada- starbucks alebo iné..to je jedno, hlavne že je coffe to go:)

    v ostatnom súhlasím:)

    ReplyDelete
  11. Tak to afektované nevkusné dievča z posledného videa ma dostalo...hrôza.

    ReplyDelete
  12. I love starbucks, for me and other it is not only a "plastic cup of coffee", it inspire me, I love it!..
    however you just say that the world is better if there're different opinions (:
    I agree about the heels on boys, they're very bad :S anh they arent the future they're a digusting present!
    Well, i agree also about the last 2 points.. the baby in the last one is terrible!
    And H&M.. i have no word!

    By XOXOXOX

    ReplyDelete
  13. The 1st photo is great!

    http://vicissitudinilombarde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. když jsem se na ProSieben dívala na Germany's Next Topmodel, jejich trenér chůze na podpatku mě hrozně vytáčel! Nejenže nosil jehly ale k tomu měl příšerný španělský přízvuk :D ich kan das wirglik nikt meHR SeHen! (doslovný přepis :D)

    ReplyDelete
  15. I can't stand high heels on boys, too!! It is the ugliest thing!! ;))

    ReplyDelete
  16. souhlasim s tebou
    mám kamarádku... a ta je.. no bohatší. A jednou když chtěla jít do starbucsku, tak jsem jí řekla že nepujdu s ní protože prostě nechci dát 100 za kafe s něčim. a ona se prostě urazila a odešla...
    ano, dělaj ve stabucks dobrý kafe, ale dělaj ho i na spoustu jinejch místech, stejně dobře akorát levněji! Třeba takový McCafé je super!
    Tady v Česku si (hlavní mladý) lidi myslej, že když si to kafe koupí a budou se s nim (i s prázdnym kelímkem!) promenádovat 2 hodiny po Praze, tak budou stračně COOL.
    wrong idea.
    za 2. kluci na podpatcích.. děs. :D
    showroom. jo, taky jsem na to narazila. a řikám si že je dobře kolik lidí tam zvou (protože upřímně, i když hodně obdivuju Sandru Leopardovou a mám ráda její styl tak si myslim že jí trošku ta sláva přelítla přes nos.)
    a ta holka, ta mladá návrhářka... Všimla sis jak horlivě gestikuluje a mluví? Myslim že se snaží napodobit hlavní postavy z americkýho seriálu (třeba GG, posluhovačky blair, nebo tak.. :DDD), ale zase na druhou stranu, je dobrá kam se až dostala.

    ReplyDelete
  17. starbucks mi chutná..ale nekupuju si ho,protože je hrozně drahej.. dala sem si ho jednou v londýně...a stačilo.. radši si za ty peníze koupím prstynek,kterej mi zustane..a s kteryho budu mit dyl radost...

    s podpadkama,tou "navrharkou" mi nezbyva nic jinyho nez souhlasit:))

    ReplyDelete
  18. tak ta holcicka je asi nejafektovanejsi osoba, co jsem kdy videla :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    a jelikoz miluju bryan boye, tak o nem nereknu spatne slovicko. i kdyz si obcas rikam, jestli se nezblaznil :D (ale kdysi mi rekl, ze jsem krasna, a od te doby je muj blogger nr.1 :D)

    ReplyDelete
  19. teda, tá malinká ma fakt dostala :)

    ReplyDelete
  20. Ty kráso, tak ta holčička mě naprosto roztrhala! Jen čumim s otevřenou pusou.

    ReplyDelete
  21. jelikož není nad kávu udělanou pro sebe přesně na míru, proč pít a mít Starbucks na každé fotce. ;)
    jsem asi hodně pozadu, ale ani mě nenapadlo že by chlapi mohli nosit podpadky...musím se smát!
    trefné poznámky! :)

    ReplyDelete
  22. já mám ráda jenom Starbucks čokoládu. za tu cenu to množství stojí a mám ráda tu chuť, ale pořád bych to pít nemohla. a kelímky požívám na tužky, protože nakřápnutý hrnky už nám doma došly. kafe jsem odtamtud nikdy nepila, takže nemůžu posuzovat, co je na něm dobrý nebo ne....
    chlapi a podpadky - doufám, že to brzo skončí. nebo doufám, že to nikdy neuvidím naživo. nebo prostě... nepříjde mi to potom už jako chlap.
    ta malá slečna by si za svůj "so cool american" přízvuk zasloužila nafackovat. a ty její šatičky? splácání lesklejch látek přesně tak, jak si to přeje spousta malejch princezen... proč jsem nebyla designérka, když mi byli čtyři? :D

    ReplyDelete
  23. Mas skvelou anglictinu to se moc casto nevidi.

    ReplyDelete
  24. Haha wow. You can see that little girl is acting.

    ReplyDelete
  25. Sometimes, some photos are taken so beautifully that they are kind of inspiring ... even if the photo is of a cup of coffee. And oh goodness, that little girl sounds so ...... stuck up igh :s
    My list would also include girls who wear UGGs with short shorts, btw.

    1060xo,
    Fernanda Lucila

    ReplyDelete
  26. ahaahah!!

    SO TRUE!
    Especially about Starbucks, I mean come on... you guys probably hate coffee, it's just a fashion thing to do right?
    If you love coffee you wouldn't brag about it as much as people you pretend to like it do...

    Monica ♥

    ReplyDelete
  27. Starbucks fotky mě taky celkem štvou, hlavně proto, že tady Starbucks nemáme, a přestože kafe běžně nepiju, tak tam ho mají náramný :P

    Jinak to video mě naprosto rozsekalo :D Znam spoustu afektovaných lidí, ale TAKHLE afektovaných asi ne :D

    ReplyDelete
  28. I especially agree with you about boys on heels and kids acting like adults...it's such a wonderful period the childhood, so many light-hearted moments!

    ReplyDelete
  29. souhlasím a je toho mnohem víc... :(
    http://luckapucka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Momentálně mě nenapadá, jak doplnit seznam, ale pod tvoje body se podepisuju :)
    Starbucks is for suckers.

    ReplyDelete
  31. Maybe she is the youngest, but also the most stupid one!!!
    :D no, vtipná "Kámoška"...

    Jo..a ty kelímky nechápu. Již dlouho. Proč? To když si dám BigMac, tak se budu fotit s krabičkou, jako by to byl největší poklad? C´mon guys!!!

    BrianBoy na vysokých podpatcích..:D Tak asi si něco kompenzuje, neberme mu to:D Já třeba muluju, když chlapi nosí kilt...:D


    Pac. B

    ReplyDelete
  32. Foly: ja proti "coffee to go" nemam zadnou vyhradu, ale tohle je trosku o necem jinem ;)

    Anonym: you say that a cup of coffee inspires you, but I guess it's rather the marketing of starbucks that makes you (and many many others) feel that way. or do you really think the magic inspiring atmosphere is in their coffee?
    but it's ok, this is how this society works. it's the same with all famous brands. their success is not that much in their products, it's in their ability to manipulate and change people's minds.

    B.: haha pojdme zavest novy trend, kalisky od kafe uz jsou out, ted nastupuje era fotek krabicek od hambacu :D ale bohuzel mcdonald si nezaklada na vyjimecnosti jako starbucks, tak co treba stylove fotky pytliku od baget z bageterie? musim rict, ze jen ta predstava me opravdu pobavila. pritom je to vlastne uplne to stejne..


    a dekuju vam vsem za nazory! bavi me ;)

    ReplyDelete
  33. i actually think it's cute about the starbuck pics. it's like when u take photos of ur food, same thing, only starbucks is coffee! i agree on the other things... especially that spoiled , stuck up baby -.-

    ReplyDelete
  34. ta holka z toho videa mě docela dostala! :D

    ReplyDelete
  35. Ten chlap v podpetkoch by bol jednoznacne na prvom mieste, deti ktore chcu vyzerat ako dospely taktiez. Potom by to bolo chalenkvarstvo okolo estra prepitej noci. A dalej uz ani neviem

    ReplyDelete
  36. tak video mladej slecny modnej navrharky mi pred par dnami poslala kamaratka. vyborne, naozaj vyborne.

    ReplyDelete
  37. Skoro mi přijde, že když nějaký blogger nepije Starbucks, je špatný.. takže jsem rozhodně ráda, žes to tak na rovinu napsala. My máme v Plzni skvělou kavárnu (teď je i v Praze - Crosscafé) a jejich kafe je výborný a vůbec mi Starbuck nechybí.. Lidi, dejte šanci i jiným kavárnám! :)

    ReplyDelete
  38. Love the green pants!

    www.sceneofchangery.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Starbucks, je to skvělý kafe, taky bych rád měl v každým druhým článku, ale penízky nejsou, Praha není ;P
    Podpatky pro pány, to mi přijde parádní! Móda (STYLOVÁ MÓDA!!) nemá hranice, a když můžou mít ženy pánské kostýmky, pánové mohou mít podpatky.
    To s tím showroomem, jestli myslíš stejnej článek jako já, to jsou holky, co asi žárlí ;)
    A děti nesnáším obecně :D Jedno jestli nafoukaný nebo hoďňoučký! :)

    m.

    ReplyDelete
  40. I love this photos!

    Read my post on eforpeople! you can buy designer clothes from major brands at competitive prices!
    and the proceeds will go to charity!

    http://youlovepink.blogspot.com/

    kiss

    Manu

    ReplyDelete
  41. ajajaj a já zrovna kelímky Sbucks fotim hrozne ráda,nevim proste jsou fotogenický:))
    uff podpatky na klucích NE!
    a ta holčička mě irituje neskutečně!:D

    ReplyDelete
  42. that girl says "like" way too much haha
    check out my blog!
    http://cherrylipshvm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. 1) kelímky ze starbucks nejsou jen kelímky, taky je ráda fotím, je v nich nějaká inspirace či co¨
    2) podpadky fuj
    3) je pravda, že je už nějak přeshowroomováno
    4) ta holčina je drsně stylovaná do daleko starší, no teda, jinak má očividně hodně peněz, pochází z jiného stylu života a rodiny a tak vůbec, tak za to asi ani nemůže...je mi jí vlastně líto, nebude mít žádné dětství, což ji jednou bude moc mrtzet...a vrátit to nepůjde.

    ReplyDelete
  44. Kelímky ze Starbucks jsou POUZE kelímky, inspiraci bych v nich viděla leda kdyby v nich byla vodka...Káva Starbucks není pořádná káva, jsou to spíš dezerty se šlehačkou a každej, kdo aspoň trochu kávě rozumí, by se tomu vychvalování kvality od srdce zasmál...Navíc ta cena - někde jsem četla, že prodejní cena Strabucks výrobků se rovná 12ti násobku ceny výrobní...Ochání a achání nad Starbucks je podle mě jenom pozérství...

    ReplyDelete
  45. Ohh i like you list!
    soo true... and totally agree with you about kids who want to be act like adults... it makes me sad... childhood is a wonderful era why they want to rush it??!!!
    And boys in heels!!? come on ... heels are for girls and period!!!!

    Viaggio della Farfalla
    The Key Item

    ReplyDelete
  46. don't get me started!!
    1. starbucks for me it's an addiction. I talk about my addictions all the time. I'm pretty sure I did it once in my blog! LOL
    2. high heels on boys? what can I say... maybe it's better I shush.
    3. I promise myself I would never talk about H&M/Lanvin, period. but I gotta admit the NY fashion show was a-ma-zing... maybe I'll just post the video :-P
    4- the youngest fashion designer? yep, right! LOL
    I don't know if I laugh or if I cry.

    If I post my list of "annoying things", I'm pretty sure I would have much more enemies! LOL
    cheers.

    ReplyDelete
  47. Souhlasím s Bee, která napsala:
    "Tady v Česku si (hlavní mladý) lidi myslej, že když si to kafe koupí a budou se s nim (i s prázdnym kelímkem!) promenádovat 2 hodiny po Praze, tak budou stračně COOL. "

    Celá ta móda-nesu si svoje coffee to go a dělám, že jsem hrozně busy je směšná! Konečně někdo, komu se to nezdá tak "stylový"

    ReplyDelete
  48. Hey!! Love your blog, i'm first time here! Don't know about starbucks, i don't drink coffee a lot and is not starbucks here in Tel Aviv. But i agree with all your words!!!

    You are welcome to visit my blog too
    http://dressscode.blogspot.com

    Rene

    ReplyDelete
  49. NE nesouhlasim miluju BRYAN BOYE a jeho klinove boty!! Kdybych byla chlap nosim je taky! :-D

    ReplyDelete
  50. Lol at the video. That cecilia must really be a brat and look at the way she spoke.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...