2010/11/23

I prefer flowers, not lanvin

a co vy, dali jste dnes přednost květinám, nebo lanvinovi? :)
ale musím uznat, že ten marketingový humbuk s uvedením této kolekce se háemku opravdu vydařil. ať už to na vás působí pozitivně či negativně, snad každý byl lanvinem zasažen a to přeci jde :) jaké byly hlavní kroky jejich strategie?
1. nejdříve to bylo video, kterému se prakticky nedalo vyhnout (a ze kterého jsem ještě pořád nadšená... možná víc, než ze všech těch šatů :) )
2. potom akce v showroomu, který přetékal bloggery a jejich fotoaparáty, což bylo logicky následováno smrští fotek na všech blozích.
3. pak pár vyvolených, kteří měli tu možnost si věci z kolekce obléci (a pořádně se v nich samozřejmě nafotit :) ) a také někteří z nich na pár dnů ovládli lookbook.
4. včerejší otevření amsterdamské pobočky h&m zahájené velkolepou projekcí na její budově bylo jen třešničkou na dortu.
5. a konečně se dostáváme k dnešku, kdy se celé kolekce mohly dotknout ruce všech lidí. tedy těch, kteří o to stáli. :) už jsem zvědavá na fotky!
myslím si, že to bylo chytré a určitě efektivní. a jsem ráda, že se tyto body netýkají jen západního světa, ale i našeho malého (a v podobných věcech často pozadu) československa ;)

and what about you, did you prefer flowers or lanvin today? :)
I have to admit that the marketing hype with launching this collection was done by h&m very well. it doesn't matter if you have a positive or negative opinion, everyone was reached by lanvin and that's what this is about :) and what were the main steps of their strategy?
1. first there was the video you didn't have a chance not to see (and I still love it...I really like it better than all the dresses :) )
2. then event in h&m showroom where were many bloggers with their cameras of course, followed by their photos on many blogs.
3. a few chosen ones who had the opportunity to dress the clothes (and take plenty of photos :) ) and also for several days some of them took control over lookbook.
4. yesterday's opening of h&m in amsterdam with the awesome projection on the building was just the icing on the cake.
5. and finally we got to this day when all people can touch the whole collection. at least those people, who want to. :)
I think it was clever and definitely effective ;) 


17 comments:

  1. jistě je to pozitivní, ale já si nemůžu prostě pomoci a zdá se mi to všechno příliš okaté a okázalé na to, že se jedná o H&M

    ReplyDelete
  2. mně se toho zdálo taky až moc

    ReplyDelete
  3. Myslím že sa okolo toho robilo príliš veľké haló ale aj napriek tomu sa mi tá kolekcia páčila a keby som mala toľko peňazí tak by som si určite niečo aj kúpila.. no nakoniec som sa len zašla pozrieť a kúpiť tú tašku od lanvina pre dobrú vec :)

    ReplyDelete
  4. no, lepsi, nez kdyby reklamy s lanvinem davali ve vsech televizich a na vsech billboardech :)
    ale at uz mam na kolekci nazor jakykoliv, opravdu ocenuju, jak se s propagaci vyporadali kreativne. a navic oproti televiznim reklamam je to stalo mnohem min penez a mohli mnohem lepe zasahnout svou cilovou skupinu.

    jestli se jim to povedlo rozjet tak, ze ve vysledku bylo prelanvinovano, neni to pro ne na skodu, myslim :)

    ReplyDelete
  5. ahah I think I prefer Lanvin if someone wants to makes me a gift...but if I have to buy....flower definitely :P
    kiss

    http://chicneverland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hahaha I agree with you, I think that the video is the best of all!
    xoxo
    http://getdressshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. No, já to myslela tak, že Lanvin a celkově kolekce sama o sobě je velmi povedená a někteří lidé mohli být přívalem informací zavaleni, někdo by si k tomu třeba rád našel svoji cestu, jestli mi rozumíš.
    Každopádně ale byla propagace pojata originálně, zacílená přesně a v podstatě to vyšlo i levně, to s tebou souhlasím. :)
    Ale to jsem prostě já...když je něčeho moc, tak mě to štve, ať jde o cokoliv.

    ReplyDelete
  8. Myslím, že haló je v pořádku, čím větší haló tím šikovnější záměr, ale to ti nemusím vyprávět studentko :)

    ReplyDelete
  9. napsala to skvele..a já myslím,že ostatní firmy by se mohly háemkem inspirovat... maji skvely marketingovy taktiky a ja sem rada,ze sem mohla bejt soucasti toho "humbuku":)

    a ty videa napravo jsou uuuuuuzasny.... seš šikula.. ja bych nic takovyho nevytvorila!

    ReplyDelete
  10. Souhlasím s Jane.) bylo toho trochu moc..

    ReplyDelete
  11. ja bych si treba zadny lanvinovsky saty z tyhle kolekce nekoupila uz jen z toho principu, ze nesnasim, kdyz nekde vidim lidi se stejnym kouskem obleceni jako mam ja... Nektere se mi opravdu libily, finance taky nejsou problem, ale ten pocit, ze ty me saty vidim vsude bych asi neprezila :-D
    Jinak souhlas, propagace byla velice chytre promyslena!

    ReplyDelete
  12. naprosto s tebou souhlasim, vyborne promysleny to bylo, aby se to dostalo uplne vsude :-)

    ReplyDelete
  13. marketing H&M je super, mě to přelanvinování ani nevadilo(:
    a líbilo se mi kafe a croissant a šála, co jsem od nich dostala :D

    ReplyDelete
  14. i'm ok wid you..............mkt is the h&m "luxury" - part
    lovely
    silvana

    ReplyDelete
  15. Mne sa sice lanvin kolekcia paci, ale suhlasim s tebou:) zbytocne nafuknute...

    ReplyDelete
  16. I didn't go to H&M. The collection wasn't really my cup of tea!

    ReplyDelete
  17. Mas pravdu, tomu se rika zvladnute PR... A je jedno, jestli se Vam kolekce libi a potrebujete saty nutne mit nebo vubec ne a fotky uz Vam lezou krkem! Zasahlo to vsechny :-)
    Ja osobne si asi vetsinu veci s klidnym srdcem necham ujit, mozna prave proto, ze vetsina je po tom tak zhava...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...