2010/10/04

pink jaguar

you might have noticed that I have changed the header of my blog. the header I used to have actually gave the name to my blog (when I was creating it, I was searching for a photo in my computer that could be a nice header and I found a photo of a salad that I liked :D). but my blog likes to be trendy so I decided to change it and use a very stylish pink jaguar fur pattern for the header ;) this great tutorial was very helpful.
and here are some photos for fur pattern inspiration... I love them all :)
možná jste si všimli, že jsem změnila header (má tohle vůbec český výraz?) svého blogu. header, který jsem měla předtím dal vlastně mému blogu název (když jsem ho vytvářela, hledala jsem vhodnou fotku ve svém počítači, ze které by byl pěkný úvodní obrázek a našla jsem fotku salátu, která se mi líbila :D). ale můj blog chce jít s módními trendy, takže jsem se rozhodla pro změnu a zvolila jsem velmi stylový vzor růžového jaguára ;) tento skvělý tutorial mi k tomu pomohl.
přidávám pár fotek se zvířecím vzorem... miluju je všechny :)













(all photos found on weheartit)
all I want to do now is to make my nails look like this... :))
jediné, co mám teď chuť udělat, je nalakovat si nehty přesně takhle... :))

(source)


8 comments:

  1. Tak jsem si myslela, že já na tu leopardinu nikdy nebudu, ale poslední dobou pozoruju, že mě to nějak začíná chytat taky! :D

    Mimochodem, přestěhovala jsem blog a oblékla jsem ho do nového kabátku ;)
    http://on-a-hunt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mam to podobne... pamatuju si, jak jeste nedavno (no, par let uz to bude :)) byly tyhle zvireci vzory uplne nejvic out a nejtrapnejsi :D

    dik za info, jdu to zkouknout ;)

    ReplyDelete
  3. love these photos, great inspiration pieces:D

    ReplyDelete
  4. druhá fotka sa mi páči...
    aj ja som mala pocit ze tieto vzory nikdy nebudu pre mna...ale uz ich nosim:)

    http://www.styleeeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. nice blog

    http://chiconomics-casandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. yay I love printed patterns! (but not real fur) :)

    ReplyDelete
  7. prekrásne fotografie, milujem kožuchy a teším sa na deň, kedy si ho oblečiem! :) samozrejme, umelý.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...