2013/10/04

my September

Here is a very random mix of photos that I took in September, I hope you´ll like them :)

Tady je takový hodně random mix fotek, které vznikly v září, doufám, že se vám budou líbit :)

I always wanted to make a photo with butterflies, finally I managed it! / Vždycky jsem chtěla udělat nějakou fotku s motýlama, konečně jsem to zvládla! :))


..and also with paper boats/ ...a taky s papírovýma lodičkama




Přišel mě navštívit Dr. Mačatý (odsud)

uvnitř Dr. Mačatého, nejradši lovím pistácie :D



Bravo z roku 1998 :D

Wonderful floral headbands (from here) / Nádherné kytičkové čelenky (odsud)



 I thought that this cactus already died, but it surprised me :D/ Myslela jsem si, že tenhle kaktus už umřel, ale překvapil mě :D

Beautiful sunset/ Nádherný západ slunce

Results of a little attack of creativity :)/ Výsledek menšího záchvatu tvořivosti :)

 -----------------------------------------------------
Find me on:



27 comments:

  1. První věc z Mačatého vypadá... zábavně ; D

    ReplyDelete
  2. Jů, nádherné fotky, Zuzi! Ten západ slunce ♥ Čelenky a ten náramek, cos vytvořila, vypadají luxusně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten zapad byl ve skutecnosti jeste mnohem lepsi, jsem se musela na chvili zastavit a jen koukat, i kdyz jsem zrovna spechala :D dekuju moc!! ♥

      Delete
  3. dokonalé fotky !!! ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Skvělé fotky! :) Náramek na poslední fotce jsem o prázdninách také dělala! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dik :) jo? ja z nej mela radost, bylo to jednodussi nez jsem cekala, a navic vypada lip nez jsem cekala :D

      Delete
  5. ten západ je vážně krásný! a první fotka s motýlkama taky :)

    ReplyDelete
  6. Ah! Bravíčko a Lunetic! Moje dětství! :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no presne :) ale ja Lunetic nikdy nemela moc rada, jejich fotky jsem vymenovala za Spice Girls :)))

      Delete
  7. Jé, tak to se ti povedlo. Od fotek s motýlkama až po náramek, jsou opravdu krásné a hlavně ty první dvě mají skvělou atmosféru. A taky jsme si objednali MixIt, ale já jsem vybírala a jedla jen oříšky, ten oves (nebo co to bylo) byla strašná .D. Pryč se zdravou stravou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuju mockrat, mam radost ze se ti libi ♥

      Delete
  8. maju uplnu atmosferu tie fotky :)))

    ReplyDelete
  9. ten západ slnka je naozaj nádherný :) ale aj skvelo odfotený ;)

    ReplyDelete
  10. Prvé dve fotky a západ sú dokonalé ♥

    ReplyDelete
  11. Gorgeous pictures! I love the one with the flower crown!

    XO Imke

    ReplyDelete
  12. Awe, love the first photo! And the floral headbands, too :).

    ReplyDelete
  13. ty tvoje fotky jsou boží, já je prostě miluju!! jsi top!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...