2011/02/13

DIY ripped jeans video tutorial

I was looking for a video tutorial how to make ripped jeans/shorts (just like in the pictures), but I didn't find any good one. so I tried to find out how to do it myself. it was rather an improvisation, but it worked :) I hope this video may help you!
have a wonderful sunday!
koukala jsem se po video návodu, jak udělat roztrhané džíny/šortky (přesně tak jak je to na obrázku), ale žádný dobrý jsem nenašla. takže jsem na to zkusila přijít sama. byla to spíš improvizace, ale fungovalo to :) tak snad tohle video někomu z vás pomůže!
krásnou neděli všem!





41 comments:

  1. Hm zrovna mám jedny staré džíny a sbírám nápady jak je předělat. Takže díky za inspiraci, ještě uvidíme jak to nakonec dopadne.. :)

    ReplyDelete
  2. Obdivuju tvou trpělivost, ale chudáci džíny...asi jsem nemoderní,ale mě se tohle prostě nelíbí.

    ReplyDelete
  3. Díky za tip :P Doufám, že si tento rok šortky udělám :D

    ReplyDelete
  4. Jojo tak přesně tohle sem dělala loni v létě, pak sem to musela předat mamince..moje nervy jsou na to krátké..:D

    ReplyDelete
  5. jj takhle jedině! taky jsem na to dávala na blog tutorial s videem, ale tvoje video je lepší!:)

    ReplyDelete
  6. Taky mi to nejde přehrát, hlásí mi to: Video obsahuje obsah partnera Sony music entertainment, který ho ve vaší zemi zablokoval na základě autorských práv. Asi to tu dost hlídaj, Dánové :-D

    ReplyDelete
  7. jo, tak tenhle návod znám,je z toho pěknej binec:D ale funguje to;)

    ReplyDelete
  8. tak uz by to snad melo fungovat i v Dansku ;) dekuju vam za komentare!

    ReplyDelete
  9. Ty jo, docela piplačka! A to jsem zrovna včera přemýšlela o tom, že si to taky udělám.

    ReplyDelete
  10. Nevím, zda mám na to nervy. :DD Ale určitě to jednou zkusím. Každopádně díky za návod, samotnou by mě to nenapadlo, že se to takhle dá!.)

    ReplyDelete
  11. vyborny návod - ďakujem. skúsim , len neviem či budem až tak trpezlivá :)- inak máš vždy skvelé videá môžem sa spýtať aky program používaš? :)

    ReplyDelete
  12. týjoooo, taková piplačka :-D jak se znám, tak jen co bych to dokončila, tak bych to omylem přetrhla :-D ale jsi dobrá!!!

    ReplyDelete
  13. přesně takhle jsem to taky dělala a výsledek je super. Lepší je, když jsou ty džíny spíš kvalitnější než takové ty z materiálu, který není ani podobný pravé džínovině, to nevypadá tak pěkně. Ale systém se vždycky stejný.

    ReplyDelete
  14. Skvelé video...
    Určite ho niekedy využijem :)

    ReplyDelete
  15. já si to dělala už tak před 2 rokama... a jeany vypadali fakt užasně:) možná si to zas zopaknu :)

    ReplyDelete
  16. To je super! Zrovna tenhle týden jsem hledala nějaký tutorial na kratasy .) Díky, určitě využiju .) Já DIY návody miluju! :D
    Blondýna

    ReplyDelete
  17. super video, to si natočila fakt ty?? :) a na obrázku - tie druhé su genialne, musím zohnat také klipsne trakové :P

    ReplyDelete
  18. také si asi vyrobím kraťásky!:)

    ReplyDelete
  19. tohle ceka na jare moje 5 let staré Levisky!! :)) diky za tip na video!

    ReplyDelete
  20. jo, to jsem dělala, až jsem se u toho zapotila, strašně nervů a času mi to vzalo : D

    ReplyDelete
  21. Super napad. Vdaka za inspiraciu:)))

    ReplyDelete
  22. och super tip!!..mne s apacia tie wild fox, take sexi bedrove :D:D

    ReplyDelete
  23. skvěle udělanej návod! Obdivuju tě, tolik práce s tím muselo být...
    <3

    ReplyDelete
  24. Oh, cool! It seems like quite a lot of work, but the effect is great :).

    ReplyDelete
  25. opened a men's clothing store, fashion and classic men's products, men's clothing store to discount christian louboutin attract customers the way! We all christian louboutin know that men shopping feature is the point, is the first christian louboutin remise 50% choice for a Christian Louboutin Bois Dore man to buy ugg clothing brand ;. that Cheap Louis Vuitton Handbags man into the store long, largely on behalf of his love christian louboutin shoes or trust ugg australia the uggs on sale brand, ugg soldes for those wholesale jordan shoes who do not like him or not recognized brand, men are too lazy to go into cheap jordans So after a lot ugg pas cher of Cheap LV Handbags men discount nike jordans into the store when they are not traded, then this is cheap christian louboutin the Discount LV Handbags shopping guide of the problem, because those who own shopping; cheap nike jordan shoes quot; Cronicas; quot; men Discount Louis Vuitton stand in the shopping ugg boots process comes from shopping Bags Louis Vuitton guide As long as the consumer shopping guide for men to Christian Louboutin Daffodile effectively. recommend a section for uggs outlet men, and this is true for men's consumers, then, I believe that male consumers will choose to buy.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...