2010/07/13

you're back from Cannes? no...Karlovy Vary...Czech Republic

yes, I'm back from Karlovy Vary, international film festival, and I fell in love with this trailer with John Malkovich, I saw it before almost every movie, like 7 times and I laughed every time :D
ano, jsem zpátky z Karlových Varů, mezinárodního filmového festivalu. zamilovala jsem se do tohohle traileru s Johnem Malkovichem, který jsem viděla skoro před každým filmem, asi tak sedmkrát a pokaždé mě to rozesmálo :D








:D







I just love free stuff from sponsors :D




this pig was wearing a Louis Vuitton collar :D




the best movie I've seen there was Mr. Nobody. I was blown away! I recommend it to everyone. and now I'm off to Italy, the plan is Milano - Torino - Genova - Pisa - Florence - Rome - Naples - Praja. can't wait!!!! well, see you in 5 weeks :)
nejlepší film, který jsem tam viděla, byl Mr. Nobody. úplně mě nadchnul! určitě na to běžte do kina, až to začnou dávat ;) a teď už mě čeká dovolená v Itálii, plán cesty je Milán - Turín - Janov - Pisa - Řím - Neapol - Praja. už se nemůžu dočkat!!!! tak za pět týdnů naviděnou ;)


22 comments:

  1. to prase! :DDD mě zas nadchnul Single man..ale já jsem zaujatá, jak je někde Colin, tak se neznám :)) jéé, to ti teda závidim tu dovolenou, i když se to nemá :) užij si to! ;)

    ReplyDelete
  2. to prase bylo fakt vtipny, hlavne i ta louzicka na ty fotce je jeho a kdyz se vycuralo, vsichni z toho byli na vetvi :D single mana jsem nevidela! napravim :)
    diky!!! ;)

    ReplyDelete
  3. Thanks for the follow darlin' ;)


    Come enter my giveaway with Brooklyn Thread!
    XO Lynzy
    http://fromskirtstoskillets.blogpsot.com

    ReplyDelete
  4. the black pig is so beautiful!!

    http://doriansanti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. What an interesting blog! :)

    ReplyDelete
  6. Vary jsem si neuvěřitelně zamilovala! Chci aby se čas posunul o rok a já mohla na festival! :))

    ReplyDelete
  7. I loved everything on your blog, I will follow him

    ReplyDelete
  8. have fuuuuuun!!!
    a nasla jsi kukyho?=P

    ReplyDelete
  9. A film festival, sounds so glamorous. And the pig is pretty glamorous too, more so than me!
    Mr. Nobody...I'll try to remember to watch it.

    ReplyDelete
  10. super fotky..moc mě mrzí, že jsem se do Varů nedostala. a to prase vypadá dobře, sluší mu to :D

    ReplyDelete
  11. Hey!!! So I saw your Blog. I wanted to invite you to follow my blog. Where I developed the idea for "Featured Followers by Elle © " This is how I promote all my followers. Check out my blog @ www.edkdolce.blogspot.com to find out more!
    ♥ Elle

    ReplyDelete
  12. Ahhh I love Karlovy Vary! Looks like you had lots of fun! Did you get the teacup ring we sent you? Love from www.madebymewithlove.com

    ReplyDelete
  13. týjo! :) krásný fotky:) do Varů už jsem chtěla jet asi třikrát ale nikdy to zatím nevyšlo.. snad příští rok :) a to video je dokonalý :D

    ReplyDelete
  14. Sounds like you had a blast! Have fun in Italy!

    ReplyDelete
  15. great pics :D
    have a nice week!
    kisses
    DaisyLine from http://daisyline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. I love those little creations.
    Eat, Sleep, Denim <3

    ReplyDelete
  17. so much earrings I love it!!!

    ReplyDelete
  18. Jé,, já taky byla ve Varech. A bylo to naprosto skvělý! A Jude byl strašně fajn! :)

    ReplyDelete
  19. krasne fotky,



    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...