2014/03/18

New York Adventures: The arrival


I když už je to nějaká chvíle, co jsem se vrátila z New Yorku, ještě pořád se z toho vzpamatovávám. Když jsem tam byla před rokem poprvé, měla jsem pocit, že na mě celé tohle obří město spadne, už jsem nemohla vystát zápach fast foodů na každém kroku a do letadla směr pryč jsem se těšila. Ale tentokrát jsem už byla na ohromnost a neevropskost tohohle místa připravená a najednou jsem se tam začala cítit až překvapivě pohodlně. 
A teď doháním poslední díly seriálu Girls a představuju si, jaké by to bylo, kdybych ve velkém jablku žila a řešila tam své životní slasti i strasti, stejně jako Holky... Co vy, jste spokojeni s městem, ve kterém žijete? Nebo máte nějaké vysněné místo na mapě, do kterého byste se chtěli doopravdy přestěhovat? U mě se to celkem často mění, ale teď momentálně je to právě NYC, jen se podívejte... :)







12W 32nd Street



Fresh fruit and carrot juice for the dinner.
Čerstvé ovoce a mrkvový džus k večeři.






New boots ♥
Tentokrát se naplno potvrdila moje teorie, že když v New Yorku - alespoň tedy co se týče obchodů s oblečením a doplňky - máte naprosto konkrétní představu, co si chcete koupit, tady to najdete a s velkou pravděpodobností to bude za zlomek původní ceny. 
Hned v prvním (!) obchodě jsem si koupila boty, jejichž představu jsem si v hlavě nosila už asi tak rok, úplně jednoduché studded loafers (samozřejmě v jarní slevě, za 12 dolarů). A hned v druhém (!!) obchodě, do kterého jsem zašla, se mi poštěstilo najít úplně obyčejné černé vyšší šněrovací boty, takové, které jsem v evropských obchodech hledala marně. Dala bych za ně cokoliv, v tomhle případě mi ale stačilo jen 15 dolarů, protože byly samozřejmě taky ve slevě. Slevy měli na doprodej zimních věcí i na předprodej těch jarních, tuhle logiku bych zavedla i u nás.. :)

Goodnight and - to be continued! :)
Dobrou noc a - pokračování příště! :)


31 comments:

  1. Vídeň, rozhodně Vídeň! Už roky sním o podkrovním bytečku do kterého vede secesní schodiště! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je krasna predstava, kdyz jsem byla ve Vidni, taky me nadchla... pratelska atmosfera, umeni na kazdem rohu... musi to byt strasne fajn mesto k ziti :)

      Delete
  2. V New Yorku študujem už 3. roky a za nič na svete by som toto mesto za nič nevymenila. Tolko zaujímavych ludi z tolkych rôznych miest sveta sa len tak nevidí. Vždy ked idem na prázdniny domov ( ako teraz ) tak si nikdy neviem dočkat kedy škola zasa začne a ja budem moct vratit do toho mesta ktoré nikdy nespí , takže jednoznačne New York <3

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uplne te chapu! Mne chvili trvalo, nez jsem si na tu velkolepost tohohle mesta zvykla, ale zamilovala jsem si ho ♥

      Delete
  3. To je na me moc ohromne mesto, ted prave jsem v kodani a moc mi to tu vyhovuje! I co se tyce obchodu :) zatim se mi zpatky do prahy nechce...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee vazne? Do Kodane se brzy chystam, takze kdybys mela nejaky tip, co urcite nesmim vynechat, budu rada! :)

      Delete
  4. Dneska jsem zrovna na svoje casy v NYC vzpominala..a na to vlhky horko co tam bylo v zari a tady je ted, protoze my ted mame babi leto, jak jsme na druhy polokouli. No ja bych momentalne nemenila. A kam pak..to jeste nevim, Ale po Brazilii se clovek uz dost dobre nemuze odstehovat nekam jakoze do Londyna treba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam par lidi z Brazilie, co se prestehovali do Amsterdamu a nestezujou si, takze to asi nejak jde :D Ja teplo v New Yorku nezazila, zatim jsem se tam pokazde jen klepala zimou :( :D

      Delete
  5. Miluju ty fotky, miluju NY .. prostě absolutní bomba!! :D :3 celkově fotky z tvých posledních článků jsou perfektní

    Jinak právě začínáme s blogováním a moc by nás potěšili nové názory na naší tvorbu. :) http://nikiandsuzi.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Já Bali, určitě někde na pláži, když nic z ostrovů, tak Barcelona a pak samozřejmě NY by nebyl špatný.
    Určitě sis to moc užila, těším se na další fotky!!
    EJNET

    ReplyDelete
  7. Chcem tak strašne do NY, že by som pre to spravila asi čokoľvek. Všetky letné cesty (aj keď zahodiť Paríž by bola škoda), by som vymenila za NY. Ach jaj.... Je to so mnou zlé.

    Ema

    ReplyDelete
  8. NY je můj sen. lépe řečeno pobřeží, ale pokud bych se dostala za velkou louži, NY bych určitě nevynechala.
    http://normal-life-of-a.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Já bych chtěla žít v LA. :)

    ReplyDelete
  10. ooch musím sa tam raz pozrieť, je to mojím snom už od detstva :)

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Ja by som chcela žiť v Londyne, v NY som sice nebola a možno keď tam pôjdem zmením názor :)

    ReplyDelete
  13. Celé to město vypadá skoro až nereálně, jsem z menšího města a vůbec si neumím představit život v takové obrovské džungli. Nevím jestli bych se chtěla někde usadit na trvalo. Chtěla bych spíše hodně cestovat :)

    //www.mysocialshake.blogspot.com//

    ReplyDelete
  14. beautiful pictures :) little jealous of such views;)
    xoxo,
    Anna

    annsthing.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Já chci do NY už od doby, kdy jsem poprvé viděla Sex ve městě :D A nic se na to nemění.. ale řikám si, že léto je možná lepší období na návštěvu, než podzim nebo zima..
    Jinak ta 1. fotka jídla mě docela dostala, takovej mixík :D
    http://katlynsfashion.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. Love your post! Love the food in the picture.

    ReplyDelete
  17. Christian Louboutin Sneaker is a good choice for you or as gift to your friends,in the exquisite design show the unique style.The design could make your feet breathe freely and more fashional. http://www.clsneakersmall.com
    Christian Louboutin Sneakers Silver Leather Spike Low
    Christian Louboutin Sneakers White Leather Silver Spike Low
    Christian Louboutin Sneakers Leopard Gold spike

    ReplyDelete
  18. Thanks for the nice blog. It was very useful for me. I'm happy I found this blog. Kayce Brown Bomber Jacket

    ReplyDelete
  19. <a href="https://acc.my.id/>Tanaman Hias</a>

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...