2012/02/27

Floral leggings

The floral thing from yesterday's post are these leggings, no one guessed it right :) I have never had such floral leggings, but I loved it on the others... What do you think of it?
Ta kytičkovaná věc ze včerejšího příspěvku jsou tyhle legíny, nikdo z vás to neuhádl :) Nikdy jsem takovéhle legíny neměla, ale vždycky se mi to líbilo na ostatních... Co si o tom myslíte vy?











floral leggings BeginningBoutique
denim shirt Romwe
bear top Queen's Wardrobe
Cambridge Satchel bag


Bloglovin' | Twitter | Formspring



39 comments:

  1. Jsou dokonalé, moc se mi líbí a tobě to hrozně sluší!

    ReplyDelete
  2. Krásne legíny :)


    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Já osobně se v legínách úplně necejtim, ale tobě sluší moc :))

    ReplyDelete
  4. Dej mi je! Jsou dokonalé a strašně se mi líbí kombinace legín s džínovou košilí. Moc Ti to sluší! :)*

    ReplyDelete
  5. mě se tyhle legíny moc líbí, ale připadá mi, že bych měla málo věcí, které by s nimi šly zkombinovat.
    ale tohle vypadá úplně úžasně, tak pouvažuju, sluší ti moc! :)
    Ady.

    ReplyDelete
  6. súúúú skvelé :)

    www.lerosep.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. jsou krásné, vážně :)
    a jsi snad jediný člověk, u kterého se mi fotky uvnitř tak strašně moc líbí! vždycky nad nima žasnu! a jo a jo <3

    ReplyDelete
  8. Mne sa na tebe veľmi páčia, pristanú ti :D

    ReplyDelete
  9. Jsem pro kytičky vždy a všude.

    ReplyDelete
  10. na takove krasne blondynce jsou paradni, na spouste jinych lidi vcetne me nevim nevim... :)

    ReplyDelete
  11. Jsou krásné, sluší ti moc!! :)

    ReplyDelete
  12. Hey! lindo outfit! espero tu voto de levitacion ese hermoso vestido rojo que te compraste!!
    visita mi blog! :)

    ReplyDelete
  13. mě se taky vždycky jen líbili na ostatních a tobě zvlášť seknou! :)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. já legíny nenosím, ale tyhle vypadají dobře!:) ..ta aktovka je nádhernáá!!!

    ReplyDelete
  15. nádherné sú. aj ty si prekrásna!

    ReplyDelete
  16. Celý look je úžasný:) Legíny jsou úplně super!

    ReplyDelete
  17. Já mam taky jedny květované, ale bohužel nemám tak úžasné nohy jako ty, takže je vůbec nenosím. :/ Tobě moc sluší! :)

    ReplyDelete
  18. obecně se mi vzorkované legíny moc nelíbí.. zaprvé člověk na to musí mít nohy, zadruhé to musí umět nakombinovat, zatřetí.. no, a tak dále a tak dále, nehodí se to na každého prostě :)

    ReplyDelete
  19. The sweater is so cool! Love the print with the bear! :)
    And your leggins are also nice!

    ReplyDelete
  20. Jsou perfektní. Dneska jsem je sháněla :D Ještě nesehnala,ale tobě sluší:) Perfektní:)

    ReplyDelete
  21. sakra ty jsou super, hlavně ten celej outfit se mi mega líbí :)

    ReplyDelete
  22. Love it! Have the same)

    http://www.lazyheelsblog.com/

    ReplyDelete
  23. Such a cute outfit missy! x

    Bisous,
    Ines

    http://bisousofbliss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jej, tento prudký oldschool model sa mi moc nepáči.. príde mi, že keby som vyrabovala veci, ktoré som nosila ako 10ročná, iste by som tam našla kvetinové legíny, riflovú košeľu aj rozťahaný šedý sveter :).. ale keďže už nemám 10, tak by som si to na seba nedala..

    ReplyDelete
  25. skutočne sú krásne :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. krásné legíny,moc ti sluší :)

    ReplyDelete
  27. Kdopak by se kytičkovaných kalhot bál?? Džíny zná každý! Tohle je něco! Jsou superskvělé!

    ReplyDelete
  28. Mě se vždycky květinové legíny líbily.Už jsem jedny pořídila ale v kombinování se trochu víc krotím:)

    ReplyDelete
  29. si strašne krásna!!Dokonalý outfit a blog, nechápem, že som ho našla až teraz!

    ReplyDelete
  30. taky nechápu,že jsem ho našla až teď máš úžasnej blog:).Budu ráda když koukneš na muj,jsem ráda za každého návštěvníka :).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...