2011/05/24

new stuff

 here is another thing from my wishlist, thanks to April from Romwe! / tady je další věc z mého wishlistu, dík patří tentokrát April z Romwe!

striped t-shirt (it has weird sleeves, but I like it anyway :) / pruhované triko (má divné rukávy, ale i tak se mi líbí :)
    
dotted tights / puntíkaté silonky (z těch mám obzvlášť radost, přesně takové jsem chtěla už dlouho. jen doufám, že mi chvíli vydrží...)

 three ClubCouture dresses / troje šaty od ClubCouture

butterfly ring / motýlí prstýnek

 and finally the only thing I had to pay for - my bachelor thesis. I wanted to have it in fluorescent colour, but they obviously don't follow the colour trend of this spring/summer :D / a nakonec jediná věc, za kterou jsem musela zaplatit :) chtěla jsem ji mít v barvě zvýrazňovače, ale vázačstvím jsou evidentně trendy barev letošního jara/léta naprosto ukradené :D


55 comments:

  1. Zuzi, super novinky u teba v šatníku :))
    a ani som nevedela, že z teba už bude bakalár ;)

    ReplyDelete
  2. krásné věci!! nemůžu se dočkat až je uvidím na tobě :)
    a gratuluji k bakalářce :)

    ReplyDelete
  3. Lola: no, doufam, ze bude! :D

    xpixiex: je super :) nejdriv mi prisel moc velky, ale uz jsem si zvykla :)

    Lucy: dik, jsi zlato!

    ReplyDelete
  4. Prvni 3 veci se mi libi moc a pak taky gratuluju k te hotove bakalarce!:) Nevim proc, ale nejak jsem si myslela, ze te Bc ceka az za rok:)

    ReplyDelete
  5. Ty šaty chci! A taktéž gratuluju :)

    ReplyDelete
  6. Ten prstýnek je úžasný.. a i ty ostatní věci.. Takhle vypadá bakalářka jo? Drsné :-D

    ReplyDelete
  7. Nádhera... Dneska jsem viděla film Coco Chanel a ona měla skoro stejný pruhovaný triko :)

    ReplyDelete
  8. ta oranzova bluzka vyzera krasne a hlavne prijemne na nosenie.

    ReplyDelete
  9. Můžu se zeptat kde a za kolik jsi nechala svázat tu bakalářku? Díky :D

    ReplyDelete
  10. pri predstave ako odovzdávaš tu bakalárku v takom zvýrazňovačkovom viazaní sa musím smiať :D
    všetky veci sú moc krásne. najviac asi tie pančušky :)

    ReplyDelete
  11. love the first and third one

    http://nakedqueen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ta romwe košela je taka priesvitnáá? o.O, aj mne prisla o nieco priesvitnejsia ako som si predstavovala :D

    ReplyDelete
  13. tie silónky mám aj ja. superácke sú

    ReplyDelete
  14. jasné, že bude! ;) držím palce! :))

    ReplyDelete
  15. máš to parádne, tie pančušky sú ach. skvelotinka

    ReplyDelete
  16. krásný kousky..:)..a ty šatičky..jej..

    ReplyDelete
  17. Monika: dekuju, no, snad uz letos :)

    Natali: dekuju moc!

    Suees: jojo, takhle vypada :) ja na to taky koukala, kdyz jsem ji mela v ruce, je to zvlastni vec.

    Pralinka: nj, prouzky jsou nesmrtelne :)

    jul: to opravdu je!

    Berdoska: nechala jsem si ji svazat tady - www.diplomka24.cz a stalo me to necelych sest stovek. objednala jsem si desky driv (a neplatila jsem tak zbytecne za expres) a pak jen donesla hotovou praci a oni mi ji na pockani svazali. byla tam trochu neprijemna pani, ale zato zadne fronty, takze muzu jen doporucit.

    Reň: me ta predstava taky pobavila :D ale takhle aspon zapadne mezi ostatni modrocernou sed a nebude na sebe zbytecne upozornovat :))

    nakedqueen: thanks! :)

    véčko: taky me to prekvapilo, podle toho jejich obrazku se to nezda :)

    Foly: a vydrzi? ja o ne mam strach! :D

    Lola: to se teprv uvidi, dekuju!!! :)

    Anazuz: hrozne se mi libi, ale zatim jsem mela strach si je vzit ven :D

    Veronica: diik :)

    ReplyDelete
  18. Tak moc děkuju za odpověď :)

    ReplyDelete
  19. ta prva kosela je skvela!!! a na aku temu si prosim ta robila diplomovku? :)

    ReplyDelete
  20. Bodkované pančušky? Aj ja chcem" Perfektné!

    www.simpleslovakgirl.blogspot.com
    Novozaložený blog!

    ReplyDelete
  21. krásné věci!
    a ta bakalářská práce vypadá děsivě (myslím na zpracování), jsi šikulka!

    ReplyDelete
  22. Zuzi, jak to, že my se v tý škole nepotkáváme, když je nás tam všehovšudy asi deset?! A tu košili chci!

    ReplyDelete
  23. Ta košile je parádní, už dýl sháním nějakou takovou průsvitnou :) A ty šatičky všechny jsou taktéž parádní ♥ Silonky úchvatné, ale já bych je hned roztrhla a nadávala bych si :D
    Jinak ať úspěšně složíš bakalářský titul!

    ReplyDelete
  24. So many cool goodies! ;) And your thesis looks neat! What is it about?

    hope you're havinf fun!

    Miki.

    ReplyDelete
  25. krásna je tá priesvitná košeľa :)
    a prsteň!
    akú si mala tému bakalárky?

    ReplyDelete
  26. košeľa aj pančuchy sú úžasne!

    ReplyDelete
  27. tie silónky sú úžasné! ;)

    a košeľa detto, myslím že sa ku tebe veľmi hodí! :D

    ReplyDelete
  28. Pochlub se, jaké máš téma? Jestli to teda není určeno jenom uším vedoucího a oponenta...

    ReplyDelete
  29. všechny kousky se mi moc líbí!

    ReplyDelete
  30. jako tema jsem mela vyuziti blogu k marketingove komunikaci :)

    ReplyDelete
  31. Ta košile a všechny šaty jsou naprosto úchvatné:)

    ReplyDelete
  32. I like everything, but I'm in love with those tights and the sheer shirt!!!!! <3

    ReplyDelete
  33. Ty puntíkované silonky jsou supér! A za ty šaty bych dala království a půl princezny!

    http://so-this-is-her.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. oranžová košielka!!! a kvetinové šaty! vlastne v podstate všetko, ale tieto dve najviac :))

    ReplyDelete
  35. Krásné věci! Přesně také jsem chtěla barevné desky, ale to bych musel ject přes pulku prahy a klasika na poslední chvíli vázání, tak nebyl čas:)

    líbám xxx

    ReplyDelete
  36. ta oranzova bluza je uzasna!

    ReplyDelete
  37. nádherný věci!! Ani nevím, co se mi líbí nejvíc, všechno bych hned brala :D

    ReplyDelete
  38. uaa ta košela je taka priesvitna?? v tom pripade ju chceeem :D

    ReplyDelete
  39. I like the orange blouse and ring !!!

    have you seen my new post ?
    http://v-fashionwise.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. jéé, tak blahopřeju k bakalářce;) a taky mám chutě ji svázat v nějakých netradičních barvách..ale vzhledem k tomu že nepředpokládám že to bude nejkvalitnější a nejoduševnělejší bakalářka v historii fakulty, nebudu radši přpoutávat moc pozornosti..:D

    ReplyDelete
  41. ahoj strašně se mi líbí ten prsten :) tak jsem o něm uvažovala ... a chtěla jsem se raději zeptat jak jsi to udělala s velikostí? Sedí ti? Ještě jsem ten odkaz moc neprocházela.. takže jsem otravná ale s prstýnky mám většinou problém :D i když kupuji v obchodě tak mi kolikrát nesedí a objednávat .. uuuf :D Děkuju za odpověď :))

    ReplyDelete
  42. Miluju transparentní oblečení a proužky :)
    http://czech-chicks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Pauline: az TAK ne, to dela to vyfoceni proti oknu... no ale kdyz je oblecena, co je pod ni, videt je :)

    Fairy Katie: velikost je univerzalni a nastavovaci, mne byl malinko vetsi, tak jsem si ho trochu stahla a je uplne ok :)

    ReplyDelete
  44. juuuuuj!! super satiickyyy aj ja bluuuzka

    ReplyDelete
  45. Hola Chica,
    Just came across your blog and I’d like to invite you to take part at my Giveaway (A Lomography Panorama Camera, the Sprocket Rocket).
    Mimi

    Click here to take part

    ReplyDelete
  46. Ahoj!:)
    Páni, koukám, že chodíš na vysokou, kam již od svých dvanácti chci já :) Povíš mi, jaké to tam je?:)

    ReplyDelete
  47. ten prstýnek je jedním slovem nádherný a mimochodem obor, který studuješ ti neskutečně závidím :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...